Tässäkin olen taas hieman jälkijunassa... Monessa blogissa olen Calorimetryja katsellut, ja nyt päätin tehdä itsekin... Suomenkielisen ohjeen löysin puikkoterapiaa-blogista, jota hieman muokkasin sopivammaksi... Kaksi kertaa neuloin loppuun asti, ja purkuun meni, kolmas kerta toden sanoi... Tykkään kauheesti...
Herkullisen Tupla Pinkki...

I've been a bit of a late bloomer with this... I've looked at Calorimetrys in many blogs, and now I decided to make one myself... I changed the pattern a bit, to fit me better... Two times I finished it, and had to undo, third time's the charm... I like it very much...
Delicious Double Pink...



Nappi löytyi makuuhuoneen lattialta, mistä lienee irronnut...

The button I found on the bedroom floor, where it's from, I dont't know...



Ohje/Pattern: Puikkoterapiaa / Knitty
Lanka/Yarn: Novita Wool ja SandnesGarn Lanett 36g
Puikot/Needles: 3,5mm